Jeśli coś się nam zepsuje w naszym skarbie, nie szukajmy w podrzędnych sklepach Auto- części, bo możemy tylko stracić czas. Oczywiście jeśli nagle w trasie „pójdzie” nam pióro wycieraczki nic się nie stanie gdy wstawimy, kupiony na stacji benzynowej zamie…

Więcej

Motocykle z wózkiem

Wśród motocykli wyszczególnić można takie pojazdy, które są wyposażone w boczny wózek – niekiedy można je spotkać na drogach. Dzięki takiemu rozwiązaniu motocyklem przewozić można albo o jedną osobę więcej, albo też większe ilości bagażu. Można powiedzieć, iż jest to rozwiązanie alternatywne dla niewielkich samochodów, nie mniej jednak nie brakuje mu niestety rozlicznych wad. Z tego rodzaju pojazdów bardzo często korzystają armie w rozmaitych krajach na świecie, albowiem dobrze sprawdzają się one w terenie. Podczas wojen – pierwszej i drugiej światowej, a zwłaszcza drugiej – motocykle z wózkami obecne były na bardzo wielu ich frontach. W chwili obecnej natomiast z takich motocykli korzystają w głównej mirze ludzie mieszkający w krajach, gdzie system dróg jest bardzo słabo rozwinięty, a społeczeństwo zbyt biedne, aby kupować samochody w takich ilościach, jak chociażby ma to miejsce w kulturze zachodniej. Są różne wersje takich motocykli – na przykład takie, które są przystosowane do wyścigów.

Pannonia

Węgry – jak doskonale wiadomo – potęgą motoryzacyjną nie są i nigdy nie były. Nie mniej jednak warto pamiętać o tym, że i w tym kraju swego czasu produkowane były motocykle. Mowa w tym miejscu dokładnie o marce noszącej nazwę Pannonia. Powstały one w Budapeszcie przez okres kilkudziesięciu lat. Rozpoczęto je bowiem produkować w latach pięćdziesiątych minionego stulecia, natomiast ostatni model zjechał z taśmy produkcyjnej dokładnie w połowie lat siedemdziesiątych. Jeżeli chodzi o wygląd, to konstruktorzy tych motocykli wzorowali się nieco na pojazdach sygnowanych włoską marką Mondial. Motocykle były motocyklami lekkimi, o pojemności skokowej silnika wynoszącej dwieście pięćdziesiąt centymetrów sześciennych. Można je było nabyć w dwóch wersjach – jedna spośród nich posiadała siedzenie w wersji sportowej, druga natomiast wyposażona była w takie siedzenie, które pozwalało na jazdę charakteryzującą się dużym dość komfortem. Pojazdy te były także dobrze znane na naszym rodzimym rynku.

BMW F 650GS

BMW F 650GS to niemiecki motocykl, który na rynku ukazał się przed sześcioma laty. To bardzo dobra propozycja dla tych osób, które poszukują zarówno motocykla nadającego się do jazdy po mieście, jak i takiego, którym udać się można w dłuższą podróż. Jest także całkiem niezłym rozwiązaniem dla osób nie posiadających jeszcze zbyt wielkiego doświadczenia, jeśli chodzi o jazdę motocyklami. Jazda tym pojazdem jest wygodna i komfortowa. Dużym jego plusem jest również to, że nie zużywa jakiś zawrotnych ilości paliwa – przeciętnie na setkę potrzebuje niecałych czterech i pół litra. Maksymalna prędkość, jaką można na nim osiągnąć wynosi sto siedemdziesiąt pięć kilometrów na godzinę. Zbiornik na paliwo charakteryzuje się siedemnastolitrową objętością. Sporym udogodnieniem jest z cała pewnością fakt, iż zawieszenie dostosować można do wzrostu kierowcy – tak więc bardzo dobrze na tym jednośladzie czuć się będą tak niższe osoby, jak i te o słusznym wzroście. Niestety, motocykl ten do najtańszych nie należy.

Tagi: ludzie,jazda,motocykle | Lista plików strony

Powered by nantech.pl, © 2017.