Nie ma kompletnie żadnych wątpliwości co do tego, iż samochód GMC Canyon jest jednak stosunkowo dość młodym modelem marki GMC. Swoją premierę miał on naprawdę bardzo niedawno. Jeśli chodzi o stylistykę samochodu GMC Canyon, to jest ona naprawdę bardzo dob…

Więcej

Alfa Romeo 145

Alfa Romeo 145 również nie jest już od jakiegoś czasu produkowany. Chociaż faktem jest, że jest to samochód, który można jeszcze naprawdę dość często spotkać na naszych ulicach. Zwłaszcza w Polsce model ten jest naprawdę dość popularny. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Premiera Alfy Romeo 145 miała miejsce w tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątym czwartym roku. Ostatni taki model zjechał z taśmy produkcyjnej w roku dwa tysiące pierwszym. Widać więc, że miało to miejsce już osiem lat temu. Produkcja Alfy Romeo 145 trwała natomiast przez całe siedem lat. Poprzednikiem Alfy Romeo 145 była Alfa Romeo 33. Jej następcą natomiast była Alfa Romeo 147. W samochodzie tym mamy do dyspozycji dwa rodzaje silników. Są to oczywiście silniki benzynowe oraz diesle. Skrzynia biegów w tym samochodzie jest manualna i ma dokładnie pięć biegów. Długość Alfy Romeo 145 wynosi dokładnie cztery tysiące dziewięćdziesiąt trzy milimetry. Samochód ten pochodzi z segmentu C, czyli z samochodów kompaktowych. Jest to całkiem przyzwoite auto. Alfa Romeo Spider Nuova powstał w 2006 roku i jest wersją kabriolet Alfy Brery. Smukła linia, ładnie wykończone wnętrza agresywny przód, zwarta, silna sylwetka nadwozia zamykana niewielkim, pięciowarstwowym dachem są dużymi plusami Nuovy. Jest produkowana w San Giorgio Canavese w zakładzie firmy Pininfarina, na zlecenie firmy Alfa Romeo. Samochód ten jest produkowany na starej płycie podłogowej Alfy Brery i identyczne są również napęd, układ jezdny i kokpit. Samochód cieszy się dużą popularnością ze względu na swoje agresywne i drapieżne linie jak i na całkiem zadowalające osiągi.

Niskie ciśnienie w oponach - jak jemu zapobiec. Wiadomo, że mamy teraz dobę kryzysu finansowego, dlatego bardzo ważne są koszta. Oczywiście nie są tego koszta duże i ważne , żebyśmy regularnie zaczęli dbać o nasze opony. Oczywiście niskie ciśnienie jest bardzo niekorzystnym zjawiskiem dla naszych opon. Opony wtedy nie są w stanie spełniać swojego zadania prawidłowo, opona jest wtedy źle wyważona i bardziej płaska. Gdy ciśnienie w naszych oponach jest niższe o np. 0,4 bara, wtedy może to doprowadzić nawet to zniszczenia i trwałego uszkodzenia opony, a tego przecież nie chce żaden kierowca. Warto też wspomnieć o tym ,że niskie ciśnienie w oponie może spowodować wyższe zużycie paliwa, sięgające nawet 5 procent! Warto tez wspomnieć, że niski poziom ciśnienia w oponach prowadzi też do szybszego zużycia ich bieżnika, co prowadzi to częstszych zmian opon, co z kolei zwiększa nasze wydatki. Gdy nawet wyższe koszta nas nie są w stanie przekonać do częstej kontroli ciśnienia w oponach, to należy jeszcze wspomnieć o tym ,że niskie ciśnienie doprowadza często do pogorszenia precyzji kierowania. Oczywiście każdy wie do czego może to w skrajnych przypadkach doprowadzić. Każdy samochód wymaga, by należycie o niego zadbać. Im bardziej będziemy się „pieścili”, tym dłużej nim pojeździmy bez większych awarii. Trzeba w tym wszystkim zadbać także o to, by każda część eksploatowana była w należytym stanie. Jednym z takich elementów są na pewno felgo w naszych kołach. Czasami zdarza się, że kierowcy pod wpływem niewiedzy lub innych głupich i nieodpowiedzialnych impulsów zamieniają swoje koła na inne, często przy tym felgi mają mniejsze wymiary, niźli te zalecane przez producentów. Na tym wszystkim traci oczywiście całe zawieszenie. Łatwo je uszkodzić, tutaj narażone bardzo są szczególnie elementu podwozia, jak rury wydechowe, katalizatory, czy też miski olejowe. Do tego zupełnie inaczej niż powinny będą pracowały wszystkie wahacze i amortyzatory. Jeśli więc zamierzamy wymieniać koła wraz z felgami na nowe, to lepiej zapytajmy fachowców, czy dany zestaw, który chcemy zamontować rzeczywiście nadaje się do naszego samochodu.

Tagi: koła,opony,ciśnienie | Lista plików strony

Powered by nantech.pl, © 2017.