W obecnych czasach bardzo znane są motocykle, ponieważ są one przydatniejsze do poruszania się między innymi po mieście. Jeżdżąc nimi Ne będziemy stać w korkach ani innych podobnych utrudnieniach drogowych. Motocykle nie są jednak tanie i nie każdego na n…

Więcej

Małe przeróbki

Jakiś czas temu zastałem szczęśliwy posiadaczem wspaniałego Mercedesa GL. Wszystko jak najbardziej w porządeczku, ale jako wielbiciela muzyki jakość dźwięku nie satysfakcjonowała mnie w pełni. Postanowiłem więc nieco ulepszyć sprzęt pokładowy. Tak więc zainwestowałem w odpowiedni dla klasy mojego wozu system Hi- Fi, który składa się z produktów wiodącej firmy niemieckiej RS AUDIO w skład, którego wchodzą głośniki i subbwoofer, a do tego jeszcze wzmacniacz z pięcioma kanałami firmy Harman Kardon. Kondesator został spakowany po podłogę w bagażniku, natomiast subbwoofer ukryty został we wnęce po lewej stronie bagażnika. Wspaniała multimedialna stacja firmy Kenwood świetnie się sprawdza jako źródło dźwięku, który jest teraz o wiele, wiele lepszy niż to co wydobywało się z zestawu fabrycznego. Moje auto, wręcz żyje muzyką i zasługuje na to, aby był w nim naprawdę świetny sprzęt, bo jadąc w dalekie trasy przynajmniej dla mnie jakość dźwięku jest bardzo ważna. Nareszcie mogę słyszeć wszystkie dźwięki jakie są zawarte w mojej ulubionej muzie.Mercedes CL/ SECProdukcję aut klasy CL Mercedes rozpoczął w roku 1996. Elegancki i jednocześnie sportowy samochód z nadwoziem coupe, może służyć za wzorzec wszystkim autom w swojej klasie. Kiedy marka stworzyła pierwszy model tej klasy mercedesa CL W 140 (produkowany w latach 1996-1999), jej zamierzeniem było wprowadzić na rynek auto idealne. Rzeczywiście moc silnika sięgająca, aż 612 KM , nowoczesny wygląd, oraz wysoki komfort jazdy, oraz luksusowe wyposażenie jakie to auto nam oferuje, sprawia, że zdecydowalibyśmy się wybrać się nim nawet w podróż dookoła Świata. Kolejnym modelem tej klasy jest CL W 215 produkowany (w latach 1999-2006) Mercedes ulepszał i tak idealny model CL/SEC ubierając go w coraz to nowocześniejszy diesang i zwiększając moc potężnych już silników i tak do dzisiejszego CL W 216 produkowanego od 2006 roku, w którym to zastosowano nowy 8-cylindrowy silnik w modelu CL 500 o mocy 388 KM oraz 12-cylindrowy silnik dla CL 600, który posiada moc 517 KM. Rozwiązania techniczne jakie wprowadza Mercedes potrafią zadziwić również tych którzy przywykli do największego luksusu.Mercedes CLKDo chwili obecnej, a od roku 1997, koncern wypuścił na rynek dwie generacje tej klasy aut. Pierwsza z nich CLK W 208 skończyła się w roku 2003, była dostępna w wersji coupe (C 208) oraz cabrio (A 208). Przede wszystkim auta sportowe, mocne silniki, niskie zawieszenie, świetna przyczepność do nawierzchni. Auta te były wyposażone wyłącznie w silniki benzynowe. Druga generacja CLK W 209, która trwała od 2002 do 2009 roku, również w dwóch wersjach nadwozia jak poprzednia: coupe(C209) i cabriolet (A 209), dostała już silnik diesla i to w dwóch wersjach 2.7 CDI 20V, o mocy 170 KM produkowaną w latach 2002-2005 oraz 3.0 CDI, o mocy aż 224 KM, który produkowano od 2005- 2009 roku. Auta tej klasy miały być przede wszystkim szybkie, mocne i luksusowe jak można się domyśleć Mercedes wszystkie te wymagania spełnia i niewazne jaka to klasa. Koncern przyzwyczaił niemal każdego kierowcę, który posiada auto tej firmy do wysokiego komfortu jazdy i luksusowych warunków jakie panują w samochodach tej marki.

Tagi: rynek,koncern,przeróbki | Lista plików strony

Powered by nantech.pl, © 2017.