Każdy się ze mną zgodzi co do tego, że samochód Dacia 2000 ma naprawdę bardzo interesujący wygląd. Nie jest to z całą pewnością samochód idealny, ale w moim odczuciu absolutnie jest to samochód, który w swoich czasach siał niemalże postrach. Jest to auto,…

Więcej

Lamborghini GTZ

Lamborghini GTZ jest samochodem, który nigdy nie trafił do masowej sprzedaży. Swoją premierę auto to miało dokładnie w tysiąc dziewięćset sześćdziesiątym piątym roku w Londynie. Jego produkcja rozpoczęła się rok później, czyli w tysiąc dziewięćset sześćdziesiątym szóstym roku. Trwała ona dokładnie do tysiąc dziewięćset sześćdziesiątego siódmego roku. Wyprodukowano jednak zaledwie dwa prototypowe egzemplarze tegoż samochodu. Nigdy nie trafiły one do sprzedaży. Niewątpliwie jest to dość duża strata, jednak my nic na to nie możemy poradzić. Jego długość wynosiła dokładnie cztery tysiące trzysta milimetrów. Prędkość maksymalna tego samochodu naprawdę jest znakomita. Wynosi ona bowiem dokładnie dwieście sześćdziesiąt kilometrów na godzinę. Posiada on tylko dwa miejsca, ale był to samochód super sportowy, więc nie ma się tutaj akurat czemu dziwić. Lamborghini 350 GTZ miało trafić do masowej sprzedaży i produkcji, jednak jego ogólny wygląd i nadwozie nie spotkały się z aprobatą Lamborghini i zdecydowanie, że nie będzie on sprzedawany. Lamborghini większości ludziom kojarzy się ze stylowym, pięknym i niesamowicie drogim samochodem sportowym produkowanym przez włoską firmę. Mało kto natomiast wie, że lamborghini zajmuje się również produkcja pojazdów wodnych i maszynami rolniczymi. Lamborghini to uznany i ceniony na całym świecie producent ciągników rolniczych różnego typu. Ciągniki lamborghini obecne są również w Polsce, można je zakupić poprzez sieć dealerów w różnych miastach. Dostępne są traktory rolnicze, sadownicze i komunalne. Ceny wynoszą od dwudziestu do niemalże dwustu tysięcy euro za ciągnik. Ciągniki lamborghini być może nie są tak piękne i szybkie jak sportowe auta tej marki, ale na pewno w ciężkiej pracy na polu nie mają sobie równych.

Kolejne generacje samochodów są coraz to większe od poprzedników.Czy pamiętamy takie marki pojazdów mechanicznych, które cechowały się tak zwaną kompaktowością? Nie chcąc ich w tym miejscu wymieniać, aby nie czynić żadnego rodzaju reklamy, przyznać należy, że 15 lat temu i wcześniej było ich naprawdę sporo i nie przesadą byłoby nawet mówić o pewnego rodzaju tendencji minimalizacji samochodów - a wszystko po to, aby w ruchu miejskim mogły się one sprawdzać. W miastach najczęściej bowiem nie ma zbyt wiele miejsca do parkowania i dlatego małe i tak zwane sprytne auta miały większą szansę zarówno na przebicie się przez miejski ruch, jak i znalezienie miejsca do parkowania. W ostatnich latach zauważyć można jednak tendencję odwrotną - obecnie projektowane samochody są coraz większe od swych poprzedników z wcześniejszych generacji - nie są to może jakieś kolosalne różnice, ale bardzo dostrzegalne, jeśli - przykładowo - porówna się jedną z pierwszych i obecną generację auta zwłaszcza, gdy dzieli te generacji kilkanaście, albo i więcej lat. Być może zatem teraz stawiamy na wygodę, a nie na ekonomię?

Tagi: parkowanie,miasto,poprzednik | Lista plików strony

Powered by nantech.pl, © 2017.