Stylistyka zewnętrzna samochodu jest równie bogata jak wewnętrzna. W zależności od wybranego modelu mamy do wyboru wiele różnych kombinacji kolorów i materiałów wykończeniowych. Dwie pierwsze wersje Mini stoją na 15 calowych alufelgach, następne modele ob…

Więcej

zderzak

Dutton Sierra II
Samochód osobowy Dutton Sierra II już nie jest oczywiście spotykany na ulicy. Jest to bowiem jednak dość stary samochód marki Dutton, a co więcej był on również dość krótko produkowany. To wszystko sprawia, iż samochód Dutton Sierra II jest naprawdę bardzo rzadko spotykany w dzisiejszych czasach. Zwykłym ludziom raczej się on już nie spodoba. Jego stylistyka jest już bowiem dość przestarzała. Jednak w ogóle samochód ten w dzisiejszych czasach zwykłym ludziom raczej kompletnie do niczego się nie przyda, ponieważ jest on po prostu dość drogi w użytkowaniu z racji swojego dość już jednak zaawansowanego wieku. Jednak dla kolekcjonerów starych samochodów Dutton Sierra II jest zdecydowanie dość łakomym kąskiem. Swoją premierę Dutton Sierra II miał dokładnie w tysiąc dziewięćset osiemdziesiątym czwartym roku. Było to dokładnie dwadzieścia pięć lat temu. Został on jednak wycofany z masowej produkcji dokładnie po dwóch latach, czyli w roku tysiąc dziewięćset osiemdziesiątym szóstym. Już od dawna zatem nie jest on produkowany. Wygląda bardzo specyficznie. Nie ma kompletnie żadnych wątpliwości co do tego, iż samochód Daimler 250 wygląda naprawdę dość specyficznie. Jest to jak najbardziej oczywista rzecz na świecie. Niektórym się on spodoba, a niektórym raczej zdecydowanie nie. W czasach, gdy był on produkowany może i robił na ludziach wrażenie, jednak w czasach dzisiejszych z całą pewnością zwykłych ludzi on nie zachwyci. Co prawda kolekcjonerzy starych samochodów będą nim z całą pewnością zauroczeni, jednak na nich nie trudno zrobić wrażenie jeśli chodzi o stare samochodu. Zwykli ludzie już raczej zdecydowanie by tegoż samochodu w czasach dzisiejszych nie kupili. Swoją premierę samochód Daimler 250 miał dokładnie w roku tysiąc dziewięćset sześćdziesiątym drugim, czyli dokładnie czterdzieści siedem lat temu. Został on wycofany z masowej produkcji dość późno jak na markę Daimler, ponieważ miało to miejsce dokładnie w roku tysiąc dziewięćset sześćdziesiątym siódmym, czyli po siedmiu latach masowej produkcji. Samochód ten nie jest produkowany dokładnie od czterdziestu dwóch lat. W każdym samochodzie podstawa są zderzaki, są one zaprojektowana nie tylko po to by nadawać dla auta kształtów i wyglądu. Głównym zadaniem zderzaka jest ochrona przed uszkodzeniem samochodu podczas wypadku. Obecnie projektowane one są by podczas niewielkiej kolizji część mocy tego, iż wypadku pochłonął. Zderzaki są zaprojektowane w ten sposób by były one ciężkie, trwałe a zarazem elastyczne, zazwyczaj są one wypełniane sztucznymi materiałami. Montowane one są przeważnie do głównej belki w samochodzie, która jest podstawą w każdym samochodzie. Zderzaki obecnie są projektowane z myślą o osobach, które prowadzą pojazd, oraz są projektowane by pasowały one kształtem to samochodów. Odpowiednie niektóre zderzaki produkowane są w innych wymiarach niż oryginalne i wówczas odległość między zderzakiem, a ziemią jest mniejsza niż przy oryginalnych, powodując lepsze prowadzenie samochodu poprzez lepszą aerodynamikę. Dawniej zderzaki odstawały od karoserii samochodu i nie zawsze były one plastikowe, lecz były one stalowe. ...

Lista plików strony

Powered by nantech.pl, © 2017.