Widać więc po powyższych przykładach znakomicie, że Lamborghini już od samego początku swego istnienia, czyli od roku tysiąc dziewięćset sześćdziesiątego trzeciego roku była zdecydowanie jednym z najlepszych producentów samochodów. Nawet pomimo tego, że p…

Więcej

sportowy

Intencje Kierowcy
Czym kieruje się statystyczny kierowca, który chce kupić samochód? Tropów jest bardzo wiele, bo w końcu wszyscy nie kierują się tym samym. Gdyby każdy kierowca chciał takiego samego samochodu nie mielibyśmy na rynku grubo ponad pięćdziesiąt różnych marek samochodów, nie wyliczając już ich modeli. Przy kupnie samochodu warto określić się czy chcemy zakupić pojazd używany z komisu czy od prywatnego właściciela, lub nowym model wprost z salonu samochodowego. Większość wybiera jednak samochód z drugiej ręki i na tym się skupmy. Kiedy źródło z jakiego pozyskamy samochód zostało wybrane trzeba zastanowić się jaki pojazd nas interesuje. Samochód trzeba dostosować do ilości osób jakie mają się w nim zmieścić i celu wykorzystania. Przeciętny Kowalski, który będzie korzystać z pojazdu wraz z żoną i dwójką dzieci będzie szukał samochodu odpowiedniego do tych potrzeb. Dla takiej osoby najodpowiedniejszy będzie samochód segmentu C - kompakt klasy średniej, który zmieści całą rodzinę i idealnie nada się do przebycia trasy z pracy do domu. Często wybieranym samochodem tego segmentu w grupie cenowej do 20 tysięcy złotych jest Opel Astra, cena zmienia się w zależności od pojemności silnika, nadwozia, typu wyposażenia. Opel z segmentu C wybierany najczęściej w kolorze srebrnym uważany jest przez większość za samochód godny uwagi lecz pamiętajmy, że "nie wszystko złoto co się świeci". Segment C Samochodowy segment C wybierany jest najczęściej przez rodziny z dziećmi. Przeciwstawną do wspomnianego już segmentu C jest klasa samochodów sportowych,mianowicie G. Samochody segmentu G można podzielić na cztery podgrupy czyli samochody sportowe z tak zwanej niższej półki, są to między innymi Focus RS czy Mitsubishi Lancer Evo. Nie wiem czy te dwa samochody można nazwać pojazdem niższej półki, bo w pełni spełniałyby moje oczekiwania, ale cóż w porównaniu do tego co mamy dalej faktycznie nie ma się czym zachwycać. Druga podgrupa to klasa wyższa, tu znajdziemy takie marki jak Audi z wersją RS4 oraz RS6 oraz Mercedes AMG. Według mnie tutaj Audi w porównaniu z Mercedesem AMG proponuje co najmniej mierne rozwiązanie. W trzeciej grupie znajdziemy sportowe luksusowe samochody typu coupe lub bardzo modne w ostatnim czasie roadstery. Roadster to domena Bmw, tu można znaleźć kilka fajnych egzemplarzy takich jak Bmw Z3 oraz Z4. Sportowy coupe to również Mercedes SLK, którego design niewiele różni się od modelu z poprzedniej grupy. W tej klasie nie zabraknie także znanego wszystkim Porsche 911. Popularna "996" ładnie prezentuje się wśród reszty propozycji. Formuła 1 Połączenie sił koncernu Mercedesa i znanego z formuły 1 McLarena dało nieoczekiwany efekt. W segmencie G+ jako powszechnie znana marka pojawia się Mercedes-Benz SLR McLaren. Myślę, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy z istnienia takiego modelu więc warto o nim powiedzieć. Produkcję tego pięknego samochodu rozpoczęto w 2003 roku czyli biorąc pod uwagę zmiany wprowadzone do tej pory i rozwój ...

Lista plików strony

Powered by nantech.pl, © 2017.