Po powyższych przykładach chyba już znakomicie widać, że koncern Dacia jest dość dobrym producentem samochodów osobowych. Nie ma chyba co do tego już kompletnie żadnych wątpliwości. Mogło być zdecydowanie gorzej. Choć wiadomo również, że marce Dacia do id…

Więcej

przeróbki

Małe przeróbki
Jakiś czas temu zastałem szczęśliwy posiadaczem wspaniałego Mercedesa GL. Wszystko jak najbardziej w porządeczku, ale jako wielbiciela muzyki jakość dźwięku nie satysfakcjonowała mnie w pełni. Postanowiłem więc nieco ulepszyć sprzęt pokładowy. Tak więc zainwestowałem w odpowiedni dla klasy mojego wozu system Hi- Fi, który składa się z produktów wiodącej firmy niemieckiej RS AUDIO w skład, którego wchodzą głośniki i subbwoofer, a do tego jeszcze wzmacniacz z pięcioma kanałami firmy Harman Kardon. Kondesator został spakowany po podłogę w bagażniku, natomiast subbwoofer ukryty został we wnęce po lewej stronie bagażnika. Wspaniała multimedialna stacja firmy Kenwood świetnie się sprawdza jako źródło dźwięku, który jest teraz o wiele, wiele lepszy niż to co wydobywało się z zestawu fabrycznego. Moje auto, wręcz żyje muzyką i zasługuje na to, aby był w nim naprawdę świetny sprzęt, bo jadąc w dalekie trasy przynajmniej dla mnie jakość dźwięku jest bardzo ważna. Nareszcie mogę słyszeć wszystkie dźwięki jakie są zawarte w mojej ulubionej muzie. Mercedes CL/ SEC Produkcję aut klasy CL Mercedes rozpoczął w roku 1996. Elegancki i jednocześnie sportowy samochód z nadwoziem coupe, może służyć za wzorzec wszystkim autom w swojej klasie. Kiedy marka stworzyła pierwszy model tej klasy mercedesa CL W 140 (produkowany w latach 1996-1999), jej zamierzeniem było wprowadzić na rynek auto idealne. Rzeczywiście moc silnika sięgająca, aż 612 KM , nowoczesny wygląd, oraz wysoki komfort jazdy, oraz luksusowe wyposażenie jakie to auto nam oferuje, sprawia, że zdecydowalibyśmy się wybrać się nim nawet w podróż dookoła Świata. Kolejnym modelem tej klasy jest CL W 215 produkowany (w latach 1999-2006) Mercedes ulepszał i tak idealny model CL/SEC ubierając go w coraz to nowocześniejszy diesang i zwiększając moc potężnych już silników i tak do dzisiejszego CL W 216 produkowanego od 2006 roku, w którym to zastosowano nowy 8-cylindrowy silnik w modelu CL 500 o mocy 388 KM oraz 12-cylindrowy silnik dla CL 600, który posiada moc 517 KM. Rozwiązania techniczne jakie wprowadza Mercedes potrafią zadziwić również tych którzy przywykli do największego luksusu. Mercedes CLK Do chwili obecnej, a od roku 1997, koncern wypuścił na rynek dwie generacje tej klasy aut. Pierwsza z nich CLK W 208 skończyła się w roku 2003, była dostępna w wersji coupe (C 208) oraz cabrio (A 208). Przede wszystkim auta sportowe, mocne silniki, niskie zawieszenie, świetna przyczepność do nawierzchni. Auta te były wyposażone wyłącznie w silniki benzynowe. Druga generacja CLK W 209, która trwała od 2002 do 2009 roku, również w dwóch wersjach nadwozia jak poprzednia: coupe(C209) i cabriolet (A 209), dostała już silnik diesla i to w dwóch wersjach 2.7 CDI 20V, o mocy 170 KM produkowaną w latach 2002-2005 oraz 3.0 CDI, o mocy aż 224 KM, który produkowano od 2005- 2009 roku. Auta tej klasy miały być przede wszystkim szybkie, mocne i ...

Lista plików strony

Powered by nantech.pl, © 2020.