Mechaników samochodowych jest wielu, nie aż tak wielu jednak, by zaspokoić potrzeby rynku. Nie dziwne, że warsztatów jest coraz więcej i więcej, biorą się za to coraz to młodsi ludzie. Niektórzy bez odpowiedniego wykształcenia, tutaj bowiem nie ma żadn…

Więcej

motocykla

Zastosowany w Chief
Zastosowany w Chief Springfield silnik V2 jest w dużym stopniu wzorowany na silnikach wykorzystywanych w Harleyach - pod względem konstrukcyjnym, nie mniej jednak jeżeli chodzi o jego wygląd, to jest to kolejny ukłon w stronę tradycji marki Indian. Jak podaje producent, pojazd ten może rozwinąć maksymalną prędkość wynoszącą sto pięć kilometrów na godzinę, nie mniej jednak sprawdzono, że w praktyce może być to nieco więcej. Na pochwałę zasługuje także podwozie tego motocykla. Rama w nim jest bardzo solidna i stabilna. W ramach ciekawostki można w tym momencie wspomnieć jeszcze o cenie tej maszyny. Przed siedmioma laty, kiedy zadebiutowała ona na rynku, kosztowała w Stanach Zjednoczonych dwadzieścia jeden i pół tysiąca dolarów, więc jak nietrudno się domyślić, nie każdy na tak kosztowny zakup mógł sobie pozwolić. Wspominany powyżej Harley-Davidson Fat Boy kosztował w tym samym czasie niewiele ponad szesnaście tysięcy dolarów, więc jest to jakaś skala porównawcza. I jeszcze jedna sprawa - biorąc pod uwagę rozmiary Chief Springfield, osoby niższe mogą mieć poważny problem z jego prowadzeniem. Indian Scout Mówiąc o motocyklach sygnowanych legendarną już marką Indian, nie sposób w tym miejscu nie wspomnieć o modelach z serii Scout. Dwa spośród nich, mianowicie Pony Scout oraz Standard Scout pojawiły się na rynku zaraz na początku lat trzydziestych minionego stulecia. Jedne en i drugi okazały się niestety kompletnymi niewypałami, dlatego też nie zyskały sobie na rynku żadnej popularności. Pierwszy był bowiem zdecydowanie za słaby, drugi natomiast - stanowczo za ciężki i za duży. W jednym i w drugim przypadku trudno było mówić o jakimkolwiek komforcie jazdy. Standard Scout był wyposażony w silnik o pojemności skokowej wynoszącej siedemset pięćdziesiąt centymetrów sześciennych, natomiast w przypadku Pony Scout była ona o dwieście pięćdziesiąt centymetrów sześciennych niższa. Konstruktorzy pracowali zatem wytrwale nad ulepszeniem modelu Scout i to się udało. Na pięć lat przed wybuchem drugiej wojny światowej światło dzienne ujrzał bowiem motocykl o nazwie Sport Scout. Jeżeli chodzi o silnik, to wykorzystano tutaj konstrukcję w innego modelu Indiana, a mianowicie z Chiefa. W każdym bądź razie od momentu pojawienia się Sport Scouta na rynku nieustannie pracowano nad tym, aby w możliwie jak najlepszy sposób udoskonalić jego konstrukcję. Generalnie rzecz biorąc, te akurat motocykle produkowane były przez przeszło dwadzieścia pięć lat. Różnorodność w tym zakresie była naprawdę ogromna. Z całą jednak pewnością najbardziej godny uwagi był tutaj model Sport Scout 101. Był to motocykl zapewniający niesamowicie wysoki komfort jazdy, ponadto odznaczał się wytrwałością oraz bardzo wysoką jakością wykonania. Niczego zatem dziwnego nie było w fakcie, że bardzo szybko zdobył sobie ogromną popularność. Znakomicie sprawdzał się w nawet bardzo trudnych warunkach. Wedle standardów amerykańskich był to motocykl klasy średniej, wedle europejskich natomiast - ciężkiej. W tamtych czasach nie było motocykla, który mógł się z nim równać. Warto w tym miejscu ...

Lista plików strony

Powered by nantech.pl, © 2017.