Audi A5 ma wręcz niesamowicie elegancki wygląd. Nie ma co do tego chyba kompletnie żadnych wątpliwości. Aby się o tym przekonać wystarczy bowiem tylko i wyłącznie spojrzeć na zdjęcie tego samochodu. Co prawda nie należy ono do aut, w których można się …

Więcej

ciśnienie

Nasze opony
Nasze opony i informacje o tym jak o nie dbać. Aby nasze opony miały największą żywotność i sprawiała naszym pasażerom i nam same przyjemności musimy stosować się to kilku podstawowych zaleceń związanych z eksploatacją opon. Oczywiście przedstawię tutaj takie zalecenia, który przy jak najniższych kosztach dadzą nam jak najwięcej profitów. Najtańszym sposobem na to będzie regularne pompowanie i kontrolowanie cieśnina naszych opon. Oczywiście najlepiej sprawdzać ciśnienie codziennie , gdy gdziekolwiek jedziemy. A już na pewno wtedy, gdy wybieramy się w dłuższą podróż. Oczywiście wiadomo, że nie zawsze jest to możliwe, ale możemy przecież skorzystać z pompek samochodowych i ciśnieniomierzy na stacjach paliw. Praktycznie każda stacja paliw posiada taki sprzęt. Istnieją też takie elektroniczne mierniki, które można zakupić w sieci, ich koszt często nie przekracza 50 złotych, nie jest to więc zbyt wygórowana cena. Mierniki tego typu często pokazują wartość ciśnienia nie tylko w popularnych barach, ale także w jednostkach psi i Kpa. Instrukcje związane z normami ciśnienia znajdziemy w instrukcjach do naszych aut lub też w samych autach, zależy to od modelu i marki. Jednym z najważniejszych zadań opon i felg jest to, by dobrze odprowadzały nam wszystkie zabrudzenia mogącą przyczynić się do wypadku. Oczywiście wszystko to napisaliśmy w sporym uproszczeniu, ale na pewno ma to ogromne znaczenie. Wystarczy zastanowić się nad ideą bieżnika na oponach. To nie tylko sama w sobie przyczepność, to także specjalne rowki ...

Alfa Romeo 145
Alfa Romeo 145 również nie jest już od jakiegoś czasu produkowany. Chociaż faktem jest, że jest to samochód, który można jeszcze naprawdę dość często spotkać na naszych ulicach. Zwłaszcza w Polsce model ten jest naprawdę dość popularny. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Premiera Alfy Romeo 145 miała miejsce w tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątym czwartym roku. Ostatni taki model zjechał z taśmy produkcyjnej w roku dwa tysiące pierwszym. Widać więc, że miało to miejsce już osiem lat temu. Produkcja Alfy Romeo 145 trwała natomiast przez całe siedem lat. Poprzednikiem Alfy Romeo 145 była Alfa Romeo 33. Jej następcą natomiast była Alfa Romeo 147. W samochodzie tym mamy do dyspozycji dwa rodzaje silników. Są to oczywiście silniki benzynowe oraz diesle. Skrzynia biegów w tym samochodzie jest manualna i ma dokładnie pięć biegów. Długość Alfy Romeo 145 wynosi dokładnie cztery tysiące dziewięćdziesiąt trzy milimetry. Samochód ten pochodzi z segmentu C, czyli z samochodów kompaktowych. Jest to całkiem przyzwoite auto. Alfa Romeo Spider Nuova powstał w 2006 roku i jest wersją kabriolet Alfy Brery. Smukła linia, ładnie wykończone wnętrza agresywny przód, zwarta, silna sylwetka nadwozia zamykana niewielkim, pięciowarstwowym dachem są dużymi plusami Nuovy. Jest produkowana w San Giorgio Canavese w zakładzie firmy Pininfarina, na zlecenie firmy Alfa Romeo. Samochód ten jest produkowany na starej płycie podłogowej Alfy Brery i identyczne są również napęd, układ jezdny i kokpit. Samochód cieszy się ...

Lista plików strony

Powered by nantech.pl, © 2017.